Zgłoszenie naprawy

Zarejestruj naprawę samodzielnie lub zostaw swój numer.

Zarejestruj samodzielnie

Zarejestruj naprawę urządzenia samodzielnie wypełniając formularz zgłoszeniowy. Kliknij poniżej „zgłoś naprawę” i wypełnij dane.

Autoryzowany serwis

Posiadamy odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w naprawie telefonów.

Naprawa Door to Door

Nie musisz wychodzić z domu, aby przywrócić swojemu smartfonowi dawny wygląd.

Krótki termin realizacji

Już nawet następnego dnia od dostarczenia do nas, telefon może wrócić pod Twoje drzwi.

Zostaw nam swój numer, a zajmiemy się wszystkim.

Bezpłatny kurier DoorToDoor w przypadku naprawy gwarancyjnej.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko

Przed wysyłką - warto wiedzieć

Tryb konserwacji

Tryb konserwacji jest funkcją, która zapewnia ochronę prywatności użytkownika, gdy telefon jest używany przez inną osobę, na przykład podczas jego wysyłania do naprawy. Dzięki tej innowacyjnej opcji możesz zabezpieczyć swoje dane i nie musisz obawiać się o telefon w momencie, gdy nie masz go przy sobie. W Trybie konserwacji dostęp do danych osobistych, takich jak zdjęcia, wiadomości i konta, jest zablokowany, a użytkownik ma dostęp jedynie do wstępnie zainstalowanych aplikacji. Aby dezaktywować Tryb konserwacji, należy odblokować telefon.

Tryb konserwacji jest obsługiwany modelach T OS lub późniejszych wersjach (od S20, z wyłączeniem modelu SM-A326J). Po zaktualizowaniu do systemu T OS lub późniejszych wersji, możesz zobaczyć i użyć funkcję w menu urządzenia.

Czym jest Kopia zapasowa w Samsung Cloud (Czasowy Back up w chmurze)?

A: Zapewnia tymczasową usługę przechowywania danych, która może przechowywać dane użytkownika z urządzeń Galaxy do Samsung Cloud przez okres do 30 dni

  • Może być stosowany w sytuacjach serwisowych, które wymagają kopii zapasowej danych przed wejściem trybu konserwacji .
  • Podczas procesu naprawy kopia zapasowa danych może być potrzebna w przypadku resetu urządzenia i wymiany płyty głównej.
  • Kopia zapasowa jest wymagana przed wizytą w centrum serwisowym, może być wykonana w przypadku braku nośnika zewnętrznego
  • Wspierany zakres: istniejące obsługiwane elementy kopii zapasowej Samsung Cloud + aplikacji (Samsung / firm trzecich), dodatkowe wsparcie kopii zapasowej dla zdjęć, wideo, audio, dokumentów I plików (Nie ma limitu całkowitej pojemności kopii zapasowej, ale pojemność poszczególnych plików jest ograniczona do 100GB)
  • Obsługiwane modele: Wszystkie modele T OS lub późniejsze wersje (od S20 z wyłączeniem A326J) – Konieczność korzystania z konta Samsung i połączenia Wi-Fi (dane komórkowe nie są dostępne)

Tylko dane przechowywane na urządzeniu mogą być zapasowe (nie są dostępne zewnętrzne, takie jak karta SD i pendrive USB)

[Ostrzeżenia podczas używania Kopii zapasowej Samsung Cloud (tymczasowa kopia w chmurze) i przywracania danych]

– Po wejściu w tryb konserwacji przed ukończeniem wykonania kopii zapasowej, tworzenie kopii zostanie anulowane i dane nie będą możliwe do przywrócenia, dlatego Kopia zapasowa w Samsung Cloud (Czasowy Back up w chmurze) musi zostać ukończony przed wejściem w tryb konserwacji

Ta strona korzysta z ciasteczek aby móc świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Polityka Cookies.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare